1.პროექტის სახელწოდება “ ლექსიკონი”
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1-2 წინადადებით: მოსწავლეები შექმნიან
თემატურ ლექსიკონს, გამოიყენებენ მიზნობრივად.
თემატურ ლექსიკონს, გამოიყენებენ მიზნობრივად.
რა არის ლექსიკონი?
ვინ გამოიგონა და სად?
რა ტიპის ლექსიკონები ვიცით?
სად ინახება ყველაზე ძველი ლექსიკონი?
როგორ შეიძლება მისი გამოყენება და რამდენად ხშირად ვიყენებ მას?
3.პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეები ესტუმრებიან საჯარო ბიბლიოთეკებს,სადაც გაიცნობენ
და დაათვალიერებენ იქ არსებულ ლექსიკონებს და გაანალიზებენ და
შეაფასებენ სხვადასხვა ინფორმაციებს. გაიგებენ ლექსიკონის დანიშნულებას, სწრაფად გამოყენების წესებს.
და დაათვალიერებენ იქ არსებულ ლექსიკონებს და გაანალიზებენ და
შეაფასებენ სხვადასხვა ინფორმაციებს. გაიგებენ ლექსიკონის დანიშნულებას, სწრაფად გამოყენების წესებს.
4.პროექტის მიზნები
მოსწავლე შეძლებს ლექსიკონის დახმარებით ისწავლოს სიტყვის
სწორად წაკითხვა , მნიშვნელობის გაგება სხვადასხვა კონტექსტში და
მისი გამოყენება პრაქტიკაში.მოსწავლეები უკეთესად გაიცნობენ და
გაითავისებენ როგორ, სად და რა სფეროში რომელი ლექსიკონი გამოიყენონ .
სწორად წაკითხვა , მნიშვნელობის გაგება სხვადასხვა კონტექსტში და
მისი გამოყენება პრაქტიკაში.მოსწავლეები უკეთესად გაიცნობენ და
გაითავისებენ როგორ, სად და რა სფეროში რომელი ლექსიკონი გამოიყენონ .
5.მონაწილეთა ასაკი
9-10 წ
6.ვადები/ხანგრძლივობა 15 დღე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას შექმნიან ლექსიკონს და მისი გამოყენების ინსტრუქციას.
აიღებენ ინტერვიუს და გააკეთებენ გამოკითხვას.
აჩვენებენ სლაიდს ლექსიკონების შესახებ.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები.
ბიბლიოთეკა, ინტერნეტი, ინტერვიუ, პრეზენტაცია, როექტორი,
პროექტის წარდგენა.
პროექტის წარდგენა.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
1გონებრივი იერიში, ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და
სხვებისთვის გაზიარება;
სხვებისთვის გაზიარება;
2შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში,
მასში ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.
მასში ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.
3 საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა
და მოქნილობის დემონსტრირება;
და მოქნილობის დემონსტრირება;
3 ტექნოლოგიის გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების,
შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალების.
შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალების.
4 დროის და სამუშაო დატვირთვის ეფექტური განკარგვა;
უწყვეტი განათლებისთვის მზაობის დემონსტრირება.
5 ერთიანობისა და ეთიკური ქცევის დემონსტრირება;განსხვავებულ როლებსა
და პასუხისმგებლობებთან ადაპტაცია;
და პასუხისმგებლობებთან ადაპტაცია;
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი
კავშირი
Iუცხ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიტყვების, წინადადებებისა და
ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა თუ მახვილების დაცვით
წარმოთქმა.
ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა თუ მახვილების დაცვით
წარმოთქმა.
Iუცხ.დაწყ.I.6. მოსწავლემ უნდა შეძლოს კალიგრაფიული ნორმების
დაცვა; მოდელის მიხედვით სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტების შედგენა.
დაცვა; მოდელის მიხედვით სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტების შედგენა.
Iუცხ.დაწყ.(I).9. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თანატოლებთან და
მასწავლებელთან
ერთად საგანმანათლებლო პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება
სამიზნე ქვეყნის/ ქვეყნების სოციოკულტურულ
და კულტურულ რეალიებზე
მასწავლებელთან
ერთად საგანმანათლებლო პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება
სამიზნე ქვეყნის/ ქვეყნების სოციოკულტურულ
და კულტურულ რეალიებზე
Iუცხ.დაწყ.(I).10. მოსწავლემ მასწავლებლის დახმარებით უნდა
შეძლოს სწავლის პროცესზე დაფიქრება,
საკუთარი წინსვლის ხელშეწყობა და სწავლის პროცესის წარმართვასა და
გაუმჯობესებაში აქტიურად მონაწილეობა.
შეძლოს სწავლის პროცესზე დაფიქრება,
საკუთარი წინსვლის ხელშეწყობა და სწავლის პროცესის წარმართვასა და
გაუმჯობესებაში აქტიურად მონაწილეობა.
11.პროექტის ხელმძღვანელი მზია აბულაძე
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა mzikolino@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: https://ictmzia.blogspot.com/
------------------------------------------------------------------
No comments:
Post a Comment